PROJEKTY UNIJNE
PROJEKT:
WDROŻENIE NOWEGO MODELU BIZNESOWEGO W CELU
INTERNACJONALIZACJI FIRMY AGNES
Przedmiotem projektu jest wdrożenie przez AGNES nowego modelu biznesowego mającego
na celu generowanie przychodów w oparciu o zwiększenie poziomu internacjonalizacjiprzedsiębiorstwa.
Nowy model biznesowy będzie wdrażany zgodnie z opracowaną w styczniu 2018 roku
strategią umiędzynarodowienia firmy, zawierającą plan działań, które firma AGNES musi
podjąć aby uzyskać przewagę konkurencyjną na wybranych rynkach docelowych. Rynkami
tymi są: Holandia, Szwecja, Norwegia, Wielka Brytania.
Plan wejścia na nowe rynki składa się z następujących zadań:
Zadanie 1 Udział w targach Modefabriek Amsterdam, Holandia – edycja 8-9 lipca 2018
Zadanie 2 Udział w targach CIFF Kopenhaga, Dania - edycja styczeń/luty 2019
Zadanie 3 Udział w targach Moda UK Birmingham, Wielka Brytania – edycja luty 2019
Zadanie 4 Dobór partnerów na rynkach docelowych
Zadanie 5 Projekt i druk materiałów promujących ofertę
Opis projektu:
Tytuł projektu: OPRACOWANIE NOWEGO MODELU BIZNESOWEGO W CELU INTERNACJONALIZACJI FIRMY AGNES
Wartość projektu: 83.640,00 PLN
Wartość dofinansowania z UE: 34.000,00 PLN
Przedmiotem projektu jest zakup przez Agnes usługi doradczej w zakresie opracowania nowego modelu biznesowego mającego na celu zwiększenie poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstwa.
Produktem realizacji projektu będzie strategia umiędzynarodowienia Spółki, zawierającą plan działań, które Agnes musi podjąć aby uzyskać przewagę konkurencyjną na wybranych rynkach docelowych.
Realizacja projektu składa się z jednego zadania pn. Opracowanie nowego modelu biznesowego mającego na celu zwiększenie poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstwa – usługa doradcza
Zadaniu odpowiada wskaźnik: Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw (dotacje) - 49 640,00 PLN
Efekty realizacji projektu będą mierzone poprzez następujące wskaźniki:
Liczba opracowanych nowych modeli biznesowych w zakresie internacjonalizacji – 1 szt.
Liczba zrealizowanych działań w ramach opracowanego modelu biznesowego - 8 szt.